ING Private Banking heeft tijdens de 100ste editie van het KLM Open een primeur. Samen met topgolfer Joost Luiten lanceert ING Private Banking ‘The Mobile Open’. Tijdens dit allereerste mobiele golftoernooi ter wereld kunnen deelnemers wildcards winnen voor Beat the Pro en mogen zij het op hole 13 op The International opnemen tegen de professionals tijdens de officiële wedstrijden. The Mobile Open start op 26 augustus en loopt tot en met 4 september.
In de game kan de deelnemer afslaan op een digitale hole 13 via de smartphone die fungeert als een golfclub. De gyroscoop in de telefoon registreert nauwkeurig beweging en snelheid, zodat de swing perfect wordt gemeten. Op een ranking board kan de deelnemer de score van de afslag zien en of er kans is op het winnen van een unieke Beat the Pro plek. Joost Luiten, toernooidirecteur van The Mobile Open: “Het is geweldig dat ING Private Banking op deze manier de golfsport toegankelijker maakt en vooruithelpt. En natuurlijk vind ik het ontzettend leuk dat ik mijzelf toernooidirecteur mag noemen van het allereerste mobiele golftoernooi ter wereld.” De game voorziet deelnemers na hun afslag van tips van Joost Luiten. Meer informatie over The Mobile Open is te vinden op ing.nl/themobileopen.
Als hoofdsponsor van het Nederlandse Golf heeft ING Private Banking de missie om van iedere golfliefhebber een betere golfer te maken. Steven Sedee, Manager Sportsponsoring ING Nederland: “Met dit eerste mobiele golftoernooi van de wereld zetten we weer een stap in het vernieuwen van de sport en geven we richting aan onze missie ‘Handicap omlaag, spelplezier omhoog’.” ING Private Banking is voor het vierde jaar trotse partner van het KLM Open, dat van 12 t/m 15 september plaatsvindt op The International in Amsterdam.
Sinds 2016 is ING Private Banking hoofdsponsor van het Nederlandse golf. Als partner was ING Private Banking betrokken bij de introductie van Golf.nl, dé app voor golfend Nederland, het jeugdprogramma Raak! en de introductie van Beat the Pro, een spectaculair spelelement tijdens het KLM Open en een enorm succes bij spelers en publiek. Twee jaar gelden introduceerde ING op The Dutch een wereldprimeur met de 360 VR fan beleving. Ook daarmee werd een bijdrage geleverd aan het vernieuwen en vooruithelpen van de golfsport in Nederland.
Het is geweldig dat ING Private Banking op deze manier de golfsport toegankelijker maakt en vooruithelpt. En natuurlijk vind ik het ontzettend leuk dat ik mijzelf toernooidirecteur mag noemen van het allereerste mobiele golftoernooi ter wereld.Joost Luiten - Toernooidirecteur
The Mobile OpenMet dit eerste mobiele golftoernooi van de wereld zetten we weer een stap in het vernieuwen van de sport en geven we richting aan onze missie ‘Handicap omlaag, spelplezier omhoog.Steven Sedee - Manager Sportsponsoring ING Nederland
- Karin van der Pol
-
Corporate Zaken, Kantoren, Geldautomaten, Klantenservice
Private Banking & Beleggen, HR - karin.van.der.pol@ing.com
- tel:+31 6 5495 6163
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Kopieer link
https://nieuws.ing.nl/nl-NL/188699-ing-private-banking-lanceert-eerste-mobiele-golftoernooi-ter-wereldGerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
ING BeleggersBarometer: beleggersvertrouwen weer positief
De ING BeleggersBarometer stijgt in juni verder naar een score van 107, een verdere toename ten opzichte van de 93 in mei. Beleggers zijn in juni positiever over de waarde van hun eigen beleggingsp...
ING-onderzoek: het gemak van achteraf betalen komt met financiële risico's
Achteraf betalen groeit in Nederland, maar 32% van de gebruikers ervaart betaalproblemen. ING benadrukt het belang van bewustwording en bescherming.
Sparen voor kinderen begint zelfs vóór de geboorte
Uit het ING-onderzoek blijkt dat 85% van de ouders spaart voor hun kind. De meesten openen direct na de geboorte een spaarrekening op naam van het kind. Ouders van heel jonge kinderen (0-7 jaar) sp...
Nederlanders na vijf jaar thuiswerken: andere woonwensen en prioriteiten
Comfort en een thuisgevoel zijn belangrijker geworden. Zo hecht 73% nu meer waarde aan wooncomfort en 61% aan hun woning zelf. Tegelijkertijd voelt voor 24% de woning door het thuiswerken meer als ...
ING lanceert EK-campagne: trotse supporter van Nederlands vrouwenvoetbal
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne “Van dromen naar doelen” – een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.