ING Private Banking heeft tijdens de 100ste editie van het KLM Open een primeur. Samen met topgolfer Joost Luiten lanceert ING Private Banking ‘The Mobile Open’. Tijdens dit allereerste mobiele golftoernooi ter wereld kunnen deelnemers wildcards winnen voor Beat the Pro en mogen zij het op hole 13 op The International opnemen tegen de professionals tijdens de officiële wedstrijden. The Mobile Open start op 26 augustus en loopt tot en met 4 september.
In de game kan de deelnemer afslaan op een digitale hole 13 via de smartphone die fungeert als een golfclub. De gyroscoop in de telefoon registreert nauwkeurig beweging en snelheid, zodat de swing perfect wordt gemeten. Op een ranking board kan de deelnemer de score van de afslag zien en of er kans is op het winnen van een unieke Beat the Pro plek. Joost Luiten, toernooidirecteur van The Mobile Open: “Het is geweldig dat ING Private Banking op deze manier de golfsport toegankelijker maakt en vooruithelpt. En natuurlijk vind ik het ontzettend leuk dat ik mijzelf toernooidirecteur mag noemen van het allereerste mobiele golftoernooi ter wereld.” De game voorziet deelnemers na hun afslag van tips van Joost Luiten. Meer informatie over The Mobile Open is te vinden op ing.nl/themobileopen.
Als hoofdsponsor van het Nederlandse Golf heeft ING Private Banking de missie om van iedere golfliefhebber een betere golfer te maken. Steven Sedee, Manager Sportsponsoring ING Nederland: “Met dit eerste mobiele golftoernooi van de wereld zetten we weer een stap in het vernieuwen van de sport en geven we richting aan onze missie ‘Handicap omlaag, spelplezier omhoog’.” ING Private Banking is voor het vierde jaar trotse partner van het KLM Open, dat van 12 t/m 15 september plaatsvindt op The International in Amsterdam.
Sinds 2016 is ING Private Banking hoofdsponsor van het Nederlandse golf. Als partner was ING Private Banking betrokken bij de introductie van Golf.nl, dé app voor golfend Nederland, het jeugdprogramma Raak! en de introductie van Beat the Pro, een spectaculair spelelement tijdens het KLM Open en een enorm succes bij spelers en publiek. Twee jaar gelden introduceerde ING op The Dutch een wereldprimeur met de 360 VR fan beleving. Ook daarmee werd een bijdrage geleverd aan het vernieuwen en vooruithelpen van de golfsport in Nederland.
Het is geweldig dat ING Private Banking op deze manier de golfsport toegankelijker maakt en vooruithelpt. En natuurlijk vind ik het ontzettend leuk dat ik mijzelf toernooidirecteur mag noemen van het allereerste mobiele golftoernooi ter wereld.Joost Luiten - Toernooidirecteur
The Mobile OpenMet dit eerste mobiele golftoernooi van de wereld zetten we weer een stap in het vernieuwen van de sport en geven we richting aan onze missie ‘Handicap omlaag, spelplezier omhoog.Steven Sedee - Manager Sportsponsoring ING Nederland
- Karin van der Pol
-
Corporate Zaken, Kantoren, Geldautomaten, Klantenservice
Private Banking & Beleggen, HR - karin.van.der.pol@ing.com
- tel:+31 6 5495 6163
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability
ING Nederland fonds - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Kopieer link
https://nieuws.ing.nl/nl-NL/188699-ing-private-banking-lanceert-eerste-mobiele-golftoernooi-ter-wereldGerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
Huizenbezitters bepalen liever zelf oplossingen voor maatschappelijke problemen
Hoewel woningbezitters te maken hebben met grote maatschappelijke uitdagingen, zien zij het niet zitten als de overheid zich bemoeit met het oplossen ervan. Van het herstel van funderingsproblemen,...
ING bereikt 6 miljoen Mobiel Bankieren gebruikers
Het aantal gebruikers van ING Mobiel Bankieren groeit nog altijd. Inmiddels heeft ING 6 miljoen klanten die de ING Mobiel Bankieren App gebruiken voor het doen van hun bankzaken. De grootste stijgi...
ING lanceert nieuwe merkcampagne
ING introduceert vandaag een nieuw campagneconcept waarin de bank laat zien hoe klanten de services van ING kunnen gebruiken. En vooral: hoe goed dat voelt voor de klant. De eerste campagne gaat ov...
Terugkeer van Trump roept gemengde gevoelens op bij Nederlandse beleggers
De ING BeleggersBarometer stijgt deze maand 122 punten. Beleggers hebben een positievere kijk op de eigen beleggingsportefeuille en financiële situatie. De terugkeer van Trump roept gemengde gevoel...
Bankhelpdeskfraude met 43% gedaald door Check het Gesprek
ING-klanten verminderen bankfraude met 43% dankzij de Check het Gesprek-functie in de app. Meer dan 10.000 gebruikers per maand.