ING start het nieuwe voetbalseizoen met een motivatiespeech voor het hele Nederlandse voetbal. Met deze speech, onder meer in de vorm van een nieuwe commercial, wil de bank een positief signaal afgeven voor de toekomst van het Nederlandse voetbal onder het mom van: ‘Hup, samen naar buiten nu. Niet opgeven. Lekker voetballen.’
“We hebben een wat mindere periode achter de rug met het Nederlandse voetbal, maar ondanks dat hebben we het volste vertrouwen in de toekomst. We kijken samen met de KNVB met een positieve blik vooruit, vooral ook geïnspireerd door de recente successen rondom de OranjeLeeuwinnen en Oranje Onder-17; beide Europees kampioen! En wat te denken van de ontelbare en enthousiaste vrijwilligers die wekelijks actief zijn bij hun amateurvereniging, de meer dan één miljoen KNVB leden die wekelijks met plezier voetballen bij hun club en samen de basis vormen voor toekomstige successen”, aldus Steven Sedee, manager sportsponsoring ING Nederland.
“Natuurlijk zijn prestaties belangrijk, zeker in de top, maar het gaat ook om het plezier in het spel. Dat is de reden waarom zoveel mensen in Nederland iets met voetbal hebben, daar moeten we ons ook op blijven focussen”, aldus Sedee. “Met de speech richten we ons niet op één elftal, maar op het hele Nederlandse voetbal. Als start van het nieuwe voetbalseizoen, vol met kansen en vol met mogelijkheden.”
ING is sinds 1996 sponsor van de KNVB en het Nederlands elftal. In 2010 werd de bank hoofdsponsor en heeft zich tot en met 2022 verbonden aan de KNVB en het Nederlandse voetbal. Een duurzaam partnerschap als dat van de KNVB en ING biedt een stabiele basis om het (amateur)voetbal in Nederland te organiseren, verder te ontwikkelen en vooruit te helpen. Als hoofdsponsor van de KNVB ondersteunt ING Oranje en de OranjeLeeuwinnen, het Nederlandse amateurvoetbal, G-voetbal en het meisjesvoetbal. Behalve van de KNVB is ING ook sponsor van bijna 500 amateurverenigingen.
We hebben een wat mindere periode achter de rug met het Nederlandse voetbal, maar ondanks dat hebben we het volste vertrouwen in de toekomst. We kijken samen met de KNVB met een positieve blik vooruit, vooral ook geïnspireerd door de recente successen rondom de OranjeLeeuwinnen en Oranje Onder-17; beide Europees kampioen!Steven Sedee - manager sportsponsoring ING Nederland
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Gerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
Met de ING Spaartaxi wordt sparen iets waar je over praat – en mee begint
Ontdek de ING Spaartaxi: eerlijke gesprekken, inspirerende verhalen en praktische tips om jongeren te helpen hun spaardoelen te bereiken en geldstress te verminderen.
ING BeleggersBarometer: beleggersvertrouwen stijgt licht
De ING BeleggersBarometer stijgt in augustus weer licht. Steeds meer beleggers beoordelen het beursjaar positiever dan enkele maanden geleden. Dit geeft aan dat de onzekerheid van eerder in het jaa...
ING introduceert Spaarslot: digitale bescherming tegen impulsaankoop
Het Spaarslot is een nieuwe functie binnen de ING App waarmee klanten een deel van hun spaargeld tijdelijk op slot kunnen zetten. Klanten behouden de flexibiliteit om geld op te nemen na een zelfge...
ING BeleggersBarometer: Vertrouwen blijft stabiel in juli
Het vertrouwen onder particuliere beleggers blijft in juli stabiel. Wat opvalt is de duidelijke verschuiving in het risicoprofiel: het aandeel beleggers dat zichzelf als offensief typeert, is in éé...
ING-onderzoek: helft van de Nederlandse vrouwen heeft behoefte aan financiële hulp
Hoewel bijna alle vrouwen in Nederland financiële onafhankelijkheid belangrijk vinden, voelt slechts iets meer dan de helft zich zeker over haar financiële kennis. Vooral jongere vrouwen onder de ...