ING start het nieuwe voetbalseizoen met een motivatiespeech voor het hele Nederlandse voetbal. Met deze speech, onder meer in de vorm van een nieuwe commercial, wil de bank een positief signaal afgeven voor de toekomst van het Nederlandse voetbal onder het mom van: ‘Hup, samen naar buiten nu. Niet opgeven. Lekker voetballen.’
“We hebben een wat mindere periode achter de rug met het Nederlandse voetbal, maar ondanks dat hebben we het volste vertrouwen in de toekomst. We kijken samen met de KNVB met een positieve blik vooruit, vooral ook geïnspireerd door de recente successen rondom de OranjeLeeuwinnen en Oranje Onder-17; beide Europees kampioen! En wat te denken van de ontelbare en enthousiaste vrijwilligers die wekelijks actief zijn bij hun amateurvereniging, de meer dan één miljoen KNVB leden die wekelijks met plezier voetballen bij hun club en samen de basis vormen voor toekomstige successen”, aldus Steven Sedee, manager sportsponsoring ING Nederland.
“Natuurlijk zijn prestaties belangrijk, zeker in de top, maar het gaat ook om het plezier in het spel. Dat is de reden waarom zoveel mensen in Nederland iets met voetbal hebben, daar moeten we ons ook op blijven focussen”, aldus Sedee. “Met de speech richten we ons niet op één elftal, maar op het hele Nederlandse voetbal. Als start van het nieuwe voetbalseizoen, vol met kansen en vol met mogelijkheden.”
ING is sinds 1996 sponsor van de KNVB en het Nederlands elftal. In 2010 werd de bank hoofdsponsor en heeft zich tot en met 2022 verbonden aan de KNVB en het Nederlandse voetbal. Een duurzaam partnerschap als dat van de KNVB en ING biedt een stabiele basis om het (amateur)voetbal in Nederland te organiseren, verder te ontwikkelen en vooruit te helpen. Als hoofdsponsor van de KNVB ondersteunt ING Oranje en de OranjeLeeuwinnen, het Nederlandse amateurvoetbal, G-voetbal en het meisjesvoetbal. Behalve van de KNVB is ING ook sponsor van bijna 500 amateurverenigingen.
We hebben een wat mindere periode achter de rug met het Nederlandse voetbal, maar ondanks dat hebben we het volste vertrouwen in de toekomst. We kijken samen met de KNVB met een positieve blik vooruit, vooral ook geïnspireerd door de recente successen rondom de OranjeLeeuwinnen en Oranje Onder-17; beide Europees kampioen!Steven Sedee - manager sportsponsoring ING Nederland
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability
ING Nederland fonds - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Gerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
Huizenbezitters bepalen liever zelf oplossingen voor maatschappelijke problemen
Hoewel woningbezitters te maken hebben met grote maatschappelijke uitdagingen, zien zij het niet zitten als de overheid zich bemoeit met het oplossen ervan. Van het herstel van funderingsproblemen,...
ING bereikt 6 miljoen Mobiel Bankieren gebruikers
Het aantal gebruikers van ING Mobiel Bankieren groeit nog altijd. Inmiddels heeft ING 6 miljoen klanten die de ING Mobiel Bankieren App gebruiken voor het doen van hun bankzaken. De grootste stijgi...
ING lanceert nieuwe merkcampagne
ING introduceert vandaag een nieuw campagneconcept waarin de bank laat zien hoe klanten de services van ING kunnen gebruiken. En vooral: hoe goed dat voelt voor de klant. De eerste campagne gaat ov...
Terugkeer van Trump roept gemengde gevoelens op bij Nederlandse beleggers
De ING BeleggersBarometer stijgt deze maand 122 punten. Beleggers hebben een positievere kijk op de eigen beleggingsportefeuille en financiële situatie. De terugkeer van Trump roept gemengde gevoel...
Bankhelpdeskfraude met 43% gedaald door Check het Gesprek
ING-klanten verminderen bankfraude met 43% dankzij de Check het Gesprek-functie in de app. Meer dan 10.000 gebruikers per maand.