Love Beats Money is een sociaal experiment waarbij ING onderzoekt of mensen hun vriendschap of familieband belangrijker vinden dan geld. ING brengt steeds twee mensen in beeld die vroeger een hechte band hadden, vrienden waren of familie zijn, maar die vanwege een geschil om geld geen contact meer met elkaar hebben. Deze twee mensen zijn los van elkaar geïnterviewd over de situatie, hun onderlinge relatie en het geld. Nadat ze beide elkaars interview bekeken hebben, krijgen ze de keuze: Is je vriendschap/familie belangrijker dan geld, kies dan voor het hart of is geld belangrijker kies dan voor het €-teken.
Johan van der Zanden, Head of Communications & Brand Experience ING Nederland en België: “Geld is meer dan alleen een betaalmiddel. Geld kan je helpen om je doelen te verwezenlijken, maar het kan ook de onderlinge verhoudingen uit balans brengen. Met Love Beats Money hebben wij mensen opnieuw met elkaar in contact gebracht en getracht ze nieuwe inzichten te geven en drempels weg te nemen. De koppels zijn herenigd en gelukkig zijn ze daar allemaal blij mee. Liefde is uiteraard belangrijker dan geld. Wij willen mensen met deze film graag inspireren en raken.”
Love Beats Money is vanaf vandaag via de social media kanalen (YouTube, Facebook, Twitter, Instagram) van ING te zien.
Geld is meer dan alleen een betaalmiddel. Geld kan je helpen om je doelen te verwezenlijken, maar het kan ook de onderlinge verhoudingen uit balans brengen. Met Love Beats Money hebben wij mensen opnieuw met elkaar in contact gebracht en getracht ze nieuwe inzichten te geven en drempels weg te nemen. De koppels zijn herenigd en gelukkig zijn ze daar allemaal blij mee. Liefde is uiteraard belangrijker dan geld. Wij willen mensen met deze film graag inspireren en raken.Johan van der Zanden - Head of Communications & Brand Experience ING Nederland en België
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability
ING Nederland fonds - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Kopieer link
https://nieuws.ing.nl/nl-NL/188875-love-beats-money-vriendschap-of-familieband-belangrijker-dan-geldGerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
Huizenbezitters bepalen liever zelf oplossingen voor maatschappelijke problemen
Hoewel woningbezitters te maken hebben met grote maatschappelijke uitdagingen, zien zij het niet zitten als de overheid zich bemoeit met het oplossen ervan. Van het herstel van funderingsproblemen,...
ING bereikt 6 miljoen Mobiel Bankieren gebruikers
Het aantal gebruikers van ING Mobiel Bankieren groeit nog altijd. Inmiddels heeft ING 6 miljoen klanten die de ING Mobiel Bankieren App gebruiken voor het doen van hun bankzaken. De grootste stijgi...
ING lanceert nieuwe merkcampagne
ING introduceert vandaag een nieuw campagneconcept waarin de bank laat zien hoe klanten de services van ING kunnen gebruiken. En vooral: hoe goed dat voelt voor de klant. De eerste campagne gaat ov...
Terugkeer van Trump roept gemengde gevoelens op bij Nederlandse beleggers
De ING BeleggersBarometer stijgt deze maand 122 punten. Beleggers hebben een positievere kijk op de eigen beleggingsportefeuille en financiële situatie. De terugkeer van Trump roept gemengde gevoel...
Bankhelpdeskfraude met 43% gedaald door Check het Gesprek
ING-klanten verminderen bankfraude met 43% dankzij de Check het Gesprek-functie in de app. Meer dan 10.000 gebruikers per maand.