Love Beats Money is een sociaal experiment waarbij ING onderzoekt of mensen hun vriendschap of familieband belangrijker vinden dan geld. ING brengt steeds twee mensen in beeld die vroeger een hechte band hadden, vrienden waren of familie zijn, maar die vanwege een geschil om geld geen contact meer met elkaar hebben. Deze twee mensen zijn los van elkaar geïnterviewd over de situatie, hun onderlinge relatie en het geld. Nadat ze beide elkaars interview bekeken hebben, krijgen ze de keuze: Is je vriendschap/familie belangrijker dan geld, kies dan voor het hart of is geld belangrijker kies dan voor het €-teken.
Johan van der Zanden, Head of Communications & Brand Experience ING Nederland en België: “Geld is meer dan alleen een betaalmiddel. Geld kan je helpen om je doelen te verwezenlijken, maar het kan ook de onderlinge verhoudingen uit balans brengen. Met Love Beats Money hebben wij mensen opnieuw met elkaar in contact gebracht en getracht ze nieuwe inzichten te geven en drempels weg te nemen. De koppels zijn herenigd en gelukkig zijn ze daar allemaal blij mee. Liefde is uiteraard belangrijker dan geld. Wij willen mensen met deze film graag inspireren en raken.”
Love Beats Money is vanaf vandaag via de social media kanalen (YouTube, Facebook, Twitter, Instagram) van ING te zien.
Geld is meer dan alleen een betaalmiddel. Geld kan je helpen om je doelen te verwezenlijken, maar het kan ook de onderlinge verhoudingen uit balans brengen. Met Love Beats Money hebben wij mensen opnieuw met elkaar in contact gebracht en getracht ze nieuwe inzichten te geven en drempels weg te nemen. De koppels zijn herenigd en gelukkig zijn ze daar allemaal blij mee. Liefde is uiteraard belangrijker dan geld. Wij willen mensen met deze film graag inspireren en raken.Johan van der Zanden - Head of Communications & Brand Experience ING Nederland en België
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Kopieer link
https://nieuws.ing.nl/nl-NL/188875-love-beats-money-vriendschap-of-familieband-belangrijker-dan-geldGerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
ING lanceert EK-campagne: trotse supporter van Nederlands vrouwenvoetbal
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne “Van dromen naar doelen” – een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.
ING BeleggersBarometer: beleggersvertrouwen krabbelt weer op
Na twee maanden van stevige dalingen laat de ING BeleggersBarometer in mei een voorzichtig herstel in vertrouwen zien. De barometer stijgt en komt uit op een score van 93.
ING luistert, leert en handelt om ervaren discriminatie te voorkomen
ING Nederland neemt maatregelen tegen ervaren discriminatie na rapporten van DNB en Ministerie van Financiën in 2024. Lees meer over onze aanpak en verbeteringen.
Het ING Nederland fonds viert recordjaar en 10-jarig jubileum
Sinds 2015 investeerde het ING Nederland fonds bijna €40 miljoen in maatschappelijke projecten voor digitale inclusie, werk en financiële gezondheid.
ING: Tweederde bedrijven verwacht de verduurzamingsinspanningen in 2025 te versnellen
Nederlandse bedrijven verwachten hun verduurzamingsinspanningen in 2025 te versnellen. Ook de investeringen in verduurzaming nemen toe. Tegelijkertijd zijn er zorgen over de haalbaarheid van verduu...