Love Beats Money is een sociaal experiment waarbij ING onderzoekt of mensen hun vriendschap of familieband belangrijker vinden dan geld. ING brengt steeds twee mensen in beeld die vroeger een hechte band hadden, vrienden waren of familie zijn, maar die vanwege een geschil om geld geen contact meer met elkaar hebben. Deze twee mensen zijn los van elkaar geïnterviewd over de situatie, hun onderlinge relatie en het geld. Nadat ze beide elkaars interview bekeken hebben, krijgen ze de keuze: Is je vriendschap/familie belangrijker dan geld, kies dan voor het hart of is geld belangrijker kies dan voor het €-teken.
Johan van der Zanden, Head of Communications & Brand Experience ING Nederland en België: “Geld is meer dan alleen een betaalmiddel. Geld kan je helpen om je doelen te verwezenlijken, maar het kan ook de onderlinge verhoudingen uit balans brengen. Met Love Beats Money hebben wij mensen opnieuw met elkaar in contact gebracht en getracht ze nieuwe inzichten te geven en drempels weg te nemen. De koppels zijn herenigd en gelukkig zijn ze daar allemaal blij mee. Liefde is uiteraard belangrijker dan geld. Wij willen mensen met deze film graag inspireren en raken.”
Love Beats Money is vanaf vandaag via de social media kanalen (YouTube, Facebook, Twitter, Instagram) van ING te zien.
Geld is meer dan alleen een betaalmiddel. Geld kan je helpen om je doelen te verwezenlijken, maar het kan ook de onderlinge verhoudingen uit balans brengen. Met Love Beats Money hebben wij mensen opnieuw met elkaar in contact gebracht en getracht ze nieuwe inzichten te geven en drempels weg te nemen. De koppels zijn herenigd en gelukkig zijn ze daar allemaal blij mee. Liefde is uiteraard belangrijker dan geld. Wij willen mensen met deze film graag inspireren en raken.Johan van der Zanden - Head of Communications & Brand Experience ING Nederland en België
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability
ING Nederland fonds - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Kopieer link
https://nieuws.ing.nl/nl-NL/188875-love-beats-money-vriendschap-of-familieband-belangrijker-dan-geldGerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
ING BeleggersBarometer: Beleggersvertrouwen daalt door beursonrust
Het vertrouwen van particuliere beleggers in de beurs liep in april opnieuw een flinke deuk op. De ING BeleggersBarometer daalt opnieuw en komt uit op een score van 69, het laagste niveau in tweeën...
ING voornemens om bancaire diensten op Saba en Sint Eustatius aan te bieden
ING intends to offer its banking services on Saba and Sint Eustatius. Residents, companies, and local governments then simply arrange their private and business day-to-day banking in U.S. dollars, ...
Lagere hypotheekrente bij verduurzamen woning
Om verduurzaming van woningen verder te stimuleren introduceert ING op 30 april een nieuw prijsmodel voor hypotheken waarbij ook het energielabel in de hypotheekrente wordt meegewogen.
70% van de gedupeerden van datingfraude geholpen
ING's samenwerking met Geldfit hielp 70% van datingfraude slachtoffers in 2024, waardoor financiële schade met 60% verminderde. Anonimiteit is cruciaal.
ING verruimt compensatieregeling variabele rente
ING verruimt de compensatieregeling variabele rente en gaat nu ook de teveel betaalde variabele rente onder €50 vergoeden. Klanten op wie dit betrekking heeft, ontvangen uiterlijk eind 2025 de comp...