Van donderdag 16 november tot en met zaterdag 9 december hebben amateurvoetballers de mogelijkheid om de ultieme voetbaldroom van hun team of club te delen met ING. Zes voetbalteams van zes verschillende voetbalclubs in Nederland zien tijdens de campagne ‘Pitch je voetbaldroom’ hun droom daadwerkelijk uitkomen. Met het verwezenlijken van deze dromen wil ING het amateurvoetbal vooruit helpen. Voetbalteams kunnen hun droom aanmelden bij Radio 538.
In het radioprogramma van Barend van Deelen, te horen in het weekend van 12:00 - 15:00 uur, pitchen vanaf 25 november drie weken lang elke zaterdag en zondag twee teams hun voetbaldroom. Ex-Oranje Leeuwin Anouk Hoogendijk heeft als jurylid de doorslaggevende stem. Live in de uitzending maakt zij bekend welk team de winnaar is. Daarbij kijkt zij met de jury naar creativiteit, originaliteit en of de uitvoering van de droom het amateurvoetbal écht vooruit helpt. De droom moet daarnaast uitvoerbaar zijn binnen een budget van €3000,-. Dromen kunnen vanaf 16 november aangemeld worden via de website van Radio 538. Naast de zes dromen die daadwerkelijk uitkomen, beloont ING 1.000 voetbalteams met een set voetbalhesjes.
De ingediende dromen mogen zowel van de hele club of specifiek van een team zijn. ING Manager Sportsponsoring Steven Sedee: ‘We vinden het vooral belangrijk dat we het amateurvoetbal vooruit helpen. Met deze campagne hopen we clubs en teams aan te spreken om bijvoorbeeld het G-voetbal in Nederland verder te stimuleren, nieuwe kleedkamers te realiseren of het pupillenvoetbal op positieve wijze verder te stimuleren’.
Miljoenen Nederlanders hebben een passie voor voetbal en zijn er wekelijks actief en passief mee bezig. Op het veld, langs de lijn, in de kantine. ING heeft zich voor een lange termijn verbonden aan de KNVB en het Nederlandse voetbal. Waarom? We willen het Nederlands voetbal vooruit helpen. Met de bouw van nieuwe kleedkamers, het verder ontwikkelen van het jeugdvoetbal, het opzetten van vrouwen- en meisjesvoetbal binnen de vereniging. We willen alle kinderen met meer plezier laten voetballen, amateurclubs helpen financieel gezond te blijven en Oranje dichterbij brengen.
Aanmelden doe je hier
Meer informatie over ING en voetbal vind je hier
We vinden het vooral belangrijk dat we het amateurvoetbal vooruit helpen. Met deze campagne hopen we clubs en teams aan te spreken om bijvoorbeeld het G-voetbal in Nederland verder te stimuleren, nieuwe kleedkamers te realiseren of het pupillenvoetbal op positieve wijze verder te stimulerenSteven Sedee - ING Manager Sportsponsoring
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Gerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
Met de ING Spaartaxi wordt sparen iets waar je over praat – en mee begint
Ontdek de ING Spaartaxi: eerlijke gesprekken, inspirerende verhalen en praktische tips om jongeren te helpen hun spaardoelen te bereiken en geldstress te verminderen.
ING BeleggersBarometer: beleggersvertrouwen stijgt licht
De ING BeleggersBarometer stijgt in augustus weer licht. Steeds meer beleggers beoordelen het beursjaar positiever dan enkele maanden geleden. Dit geeft aan dat de onzekerheid van eerder in het jaa...
ING introduceert Spaarslot: digitale bescherming tegen impulsaankoop
Het Spaarslot is een nieuwe functie binnen de ING App waarmee klanten een deel van hun spaargeld tijdelijk op slot kunnen zetten. Klanten behouden de flexibiliteit om geld op te nemen na een zelfge...
ING BeleggersBarometer: Vertrouwen blijft stabiel in juli
Het vertrouwen onder particuliere beleggers blijft in juli stabiel. Wat opvalt is de duidelijke verschuiving in het risicoprofiel: het aandeel beleggers dat zichzelf als offensief typeert, is in éé...
ING-onderzoek: helft van de Nederlandse vrouwen heeft behoefte aan financiële hulp
Hoewel bijna alle vrouwen in Nederland financiële onafhankelijkheid belangrijk vinden, voelt slechts iets meer dan de helft zich zeker over haar financiële kennis. Vooral jongere vrouwen onder de ...