Van donderdag 16 november tot en met zaterdag 9 december hebben amateurvoetballers de mogelijkheid om de ultieme voetbaldroom van hun team of club te delen met ING. Zes voetbalteams van zes verschillende voetbalclubs in Nederland zien tijdens de campagne ‘Pitch je voetbaldroom’ hun droom daadwerkelijk uitkomen. Met het verwezenlijken van deze dromen wil ING het amateurvoetbal vooruit helpen. Voetbalteams kunnen hun droom aanmelden bij Radio 538.
In het radioprogramma van Barend van Deelen, te horen in het weekend van 12:00 - 15:00 uur, pitchen vanaf 25 november drie weken lang elke zaterdag en zondag twee teams hun voetbaldroom. Ex-Oranje Leeuwin Anouk Hoogendijk heeft als jurylid de doorslaggevende stem. Live in de uitzending maakt zij bekend welk team de winnaar is. Daarbij kijkt zij met de jury naar creativiteit, originaliteit en of de uitvoering van de droom het amateurvoetbal écht vooruit helpt. De droom moet daarnaast uitvoerbaar zijn binnen een budget van €3000,-. Dromen kunnen vanaf 16 november aangemeld worden via de website van Radio 538. Naast de zes dromen die daadwerkelijk uitkomen, beloont ING 1.000 voetbalteams met een set voetbalhesjes.
De ingediende dromen mogen zowel van de hele club of specifiek van een team zijn. ING Manager Sportsponsoring Steven Sedee: ‘We vinden het vooral belangrijk dat we het amateurvoetbal vooruit helpen. Met deze campagne hopen we clubs en teams aan te spreken om bijvoorbeeld het G-voetbal in Nederland verder te stimuleren, nieuwe kleedkamers te realiseren of het pupillenvoetbal op positieve wijze verder te stimuleren’.
Miljoenen Nederlanders hebben een passie voor voetbal en zijn er wekelijks actief en passief mee bezig. Op het veld, langs de lijn, in de kantine. ING heeft zich voor een lange termijn verbonden aan de KNVB en het Nederlandse voetbal. Waarom? We willen het Nederlands voetbal vooruit helpen. Met de bouw van nieuwe kleedkamers, het verder ontwikkelen van het jeugdvoetbal, het opzetten van vrouwen- en meisjesvoetbal binnen de vereniging. We willen alle kinderen met meer plezier laten voetballen, amateurclubs helpen financieel gezond te blijven en Oranje dichterbij brengen.
Aanmelden doe je hier
Meer informatie over ING en voetbal vind je hier
We vinden het vooral belangrijk dat we het amateurvoetbal vooruit helpen. Met deze campagne hopen we clubs en teams aan te spreken om bijvoorbeeld het G-voetbal in Nederland verder te stimuleren, nieuwe kleedkamers te realiseren of het pupillenvoetbal op positieve wijze verder te stimulerenSteven Sedee - ING Manager Sportsponsoring
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability
ING Nederland fonds - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Gerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
Huizenbezitters bepalen liever zelf oplossingen voor maatschappelijke problemen
Hoewel woningbezitters te maken hebben met grote maatschappelijke uitdagingen, zien zij het niet zitten als de overheid zich bemoeit met het oplossen ervan. Van het herstel van funderingsproblemen,...
ING bereikt 6 miljoen Mobiel Bankieren gebruikers
Het aantal gebruikers van ING Mobiel Bankieren groeit nog altijd. Inmiddels heeft ING 6 miljoen klanten die de ING Mobiel Bankieren App gebruiken voor het doen van hun bankzaken. De grootste stijgi...
ING lanceert nieuwe merkcampagne
ING introduceert vandaag een nieuw campagneconcept waarin de bank laat zien hoe klanten de services van ING kunnen gebruiken. En vooral: hoe goed dat voelt voor de klant. De eerste campagne gaat ov...
Terugkeer van Trump roept gemengde gevoelens op bij Nederlandse beleggers
De ING BeleggersBarometer stijgt deze maand 122 punten. Beleggers hebben een positievere kijk op de eigen beleggingsportefeuille en financiële situatie. De terugkeer van Trump roept gemengde gevoel...
Bankhelpdeskfraude met 43% gedaald door Check het Gesprek
ING-klanten verminderen bankfraude met 43% dankzij de Check het Gesprek-functie in de app. Meer dan 10.000 gebruikers per maand.