Vandaag heeft ING een nieuw kantoor aan de Lange Viestraat in hartje Utrecht geopend. Het nieuwe kantoor beschikt over een huiselijke sfeer waarin gastvrijheid centraal staat, zowel in het ontwerp, de inrichting als in de dienstverlening. Het kantoor is ingericht als een toegankelijke omgeving waar de klant zich thuis voelt. Het nieuwe ING Huis wordt geopend in een bijzondere tijd waarin de anderhalve-meter-samenleving steeds meer vorm krijgt.
Steeds meer klanten doen hun bankzaken digitaal. Zo‘n 4,8 miljoen klanten maken gebruik van de mobiel bankieren app van ING. Daarnaast blijft er behoefte aan een gesprek met een financieel adviseur op het moment dat het nodig is. Een bankkantoor is en blijft een belangrijk onderdeel van de dienstverlening van ING. Juist in tijden van digitalisering wordt het persoonlijke contact tussen adviseur en klant steeds belangrijker. Het ING Huis is de plek waar digitaal en persoonlijk contact samenkomen.
Financieel advies en hulp bij digitaal bankierenIn het ING Huis kunnen klanten terecht voor al hun bankzaken. Van het openen van een rekening tot de financiering van een huis of financieel advies bij een erfenis. Daarnaast biedt het kantoor hulp bij digitaal bankieren. Normaal gesproken kunnen klanten hiervoor terecht bij de Digicoaches. In verband met de coronamaatregelen worden klanten tijdelijk wegwijs gemaakt met internetbankieren of de ING mobiel bankieren app via een aantal uitlegvideo’s.
Vanaf vanmiddag 12.00 uur zijn de deuren geopend en zijn klanten van harte welkom. Daarbij staat de gezondheid en veiligheid van zowel klanten en medewerkers voorop en worden de RIVM richtlijnen gevolgd. Wanneer het met inachtneming van de coronamaatregelen weer mogelijk is, zullen ook de Digicoaches in dit ING Huis weer actief zijn om klanten verder te helpen met het digitaliseren van hun bankzaken. Meer informatie over de beschikbaarheid van de ING-kantoren is te vinden op ing.nl
- Karin van der Pol
-
Corporate Zaken, Kantoren, Geldautomaten, Klantenservice
Private Banking & Beleggen, HR - karin.van.der.pol@ing.com
- tel:+31 6 5495 6163
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken/ING Group - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
MVO Financiële gezondheid en Digitale inclusie
ING Nederland fonds
ZZP en MKB - alexandra.schippers@ing.com
-
- Alberta Opoku
-
Consumer Lending
HR
ING Kantoren en Servicepunten
Private Banking & Investment - Alberta.Opoku@ing.com
Gerelateerde berichten
ING zet in op digitalisering, persoonlijk contact en vermogensadvies
ING Nederland past opnieuw haar fysieke netwerk aan. De bank zal tot en met 1 juli 2022 het aantal ING-servicepunten met 75 uitbreiden, van 246 naar 321 locaties. Het aantal eigen bankkantoren neem...
ING introduceert geldautomaat met spraakfunctie
Vanaf vandaag kan bij Albert Heijn en op Schiphol gebruikgemaakt worden van de spraakfunctie op de geldautomaten van ING. De spraakfunctie maakt het voor mensen die moeite hebben met lezen of visue...