Afgelopen zondag kregen nietsvermoedende bezoekers van de Huishoudbeurs op de stand van ING een voorproefje te zien van de modetentoonstelling Catwalk in het Rijksmuseum. Wat deze bezoekers niet wisten, was dat zij daadwerkelijk de tentoonstelling Catwalk gingen bezoeken. De compacte stand transformeerde razendsnel tot een rijdende bus die de bezoekers direct naar het Rijksmuseum reed. Daar kregen de verraste bezoekers een VIP-rondleiding. Na deze onverwachte ervaring werden de bezoekers weer teruggebracht, waar ze hun dagje Huishoudbeurs konden voortzetten.
ING organiseert in de weekenden van 12 en 19 maart de ING Rijksmuseumdagen. Ruim 8000 klanten van ING brengen gratis een bezoek aan het Rijksmuseum en de tentoonstelling Catwalk. Zij konden zich opgeven voor speciale rondleidingen en activiteiten voor de kinderen.
Voor het eerst toont het Rijksmuseum een ruime keuze uit zijn gevarieerde modecollectie. De tentoonstelling Catwalk is vormgegeven door fotograaf Erwin Olaf en geeft een beeld van mode in Nederland van 1625 tot 1960. ING is partner van deze tentoonstelling en streeft ernaar om kunst en cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek. Catwalk is tot en met 16 mei 2016 te zien in het Rijksmuseum.
Meer informatie over ING en het Rijksmuseum is te vinden op ing.nl/Rijksmuseum.
Contactgegevens
- 
  Download vCard- Harold Reusken
- 
            
              Head of Media Relations ING Nederland
 Corporate Zaken
 Sponsoring
- harold.reusken@ing.com
 
- 
  Download vCard- Alexandra Schippers
- 
            
              Fraude & Cybersecurity
 KYC
 Corporate Sustainability
- alexandra.schippers@ing.com
 
- 
  Download vCard- Daan Heijbroek
- 
            
              Hypotheken
 ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
 Sparen
 Pensioenen & Verzekeringen
 Privacy
- daan.heijbroek@ing.com
 
 
        