Een derde van de beleggers is van plan om het grootste deel van het vakantiegeld te sparen, om de gestegen kosten door de huidige inflatie op te vangen (8%) of voor andere doeleinden.
Deze strategie beantwoordt aan de wens van steeds meer klanten die een stap verder willen gaan dan de huidige strategieën. De SDG Impact strategie is beschikbaar voor Vermogensbeheerklanten met een...
Bijna twee derde van de Nederlanders (65%) is bewust bezig met de eigen uitgaven en inkomsten. Dit komt door de forse prijsstijgingen van het afgelopen jaar, zegt de helft van die groep. Ongeveer 4...
ING lanceert vandaag een nieuwe campagne die het merk richting geeft voor de komende jaren. Hiermee wil ING de emotionele connectie met het merk verstevigen.
Het beleggersvertrouwen in mei is met 73 punten gedaald ten opzichte van de 80 punten in april. Deze daling past in de trend van zorgen over de economische situatie in Nederland, de aanhoudende geo...
ING ziet de reislust duidelijk toenemen. Dit blijkt uit het aantal afgesloten reisverzekeringen in 2022, dat met 50% is toegenomen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Ook gaan Nederlander...