Op de Fandag van het populaire YouTube kanaal kwamen honderden jonge fans bijeen om samen met hun idolen deel te nemen aan toffe activiteiten
ING inspireert jongeren in beweging te komen en te gaan voetballen met vermakelijke en authentieke content op het succesvolle YouTube kanaal ‘ING Only Football’. Vandaag, tijdens de eerste Fandag van het populaire voetbal kanaal in het Olympisch Stadion (te Amsterdam), kwamen er meer dan 700 kinderen bijeen om samen met hun online idolen en voetbalhelden deel te nemen aan allerlei leuke activiteiten.
Om jongeren spelenderwijs in contact te brengen met voetbal is ING medio 2016 gestart met het YouTube-kanaal ‘ING Only Football’. ING biedt met het populaire YouTube-kanaal leuke content aan, bestaande uit de gaafste voetbaltrick en -tips, verrassende video’s omtrent de wedstrijden van het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen en nog veel meer. Het doel van het kanaal is kinderen te inspireren in beweging te komen.
Steven Sedee, Manager Sportsponsoring ING Nederland: “Ons YouTube kanaal ING Only Football is in een korte tijd enorm populair geworden onder jonge voetbalfans. Waar we normaal gesproken kinderen voorzien van de mooiste content, stond de Only Football Fandag in het teken van zelf voetballen, gamen, chillen en entertainment. Bovendien brengen we onze jonge voetbalfans in contact met hun online idolen en de helden van Oranje.”
De ING Only Football Fandag is een doorvertaling van het online kanaal naar een fysiek evenement. Kinderen tussen de acht en veertien jaar oud konden vandaag alles wat er wekelijks te zien is op het ING Only Football kanaal, live beleven op de Fandag. Zo konden de kinderen onder andere de voetbal skillgames spelen tegen Donny van de Beek, kon er gegamed worden tegen Fifalosophy en was het mogelijk om in een pannakooi te voetballen tegen Touzani. Ook waren er een aantal internationals op de Fandag. De Fandag was met meer dan 700 enthousiaste kinderen aanwezig een groot succes.
Ons YouTube kanaal ING Only Football is in een korte tijd enorm populair geworden onder jonge voetbalfans. Waar we normaal gesproken kinderen voorzien van de mooiste content, stond de Only Football Fandag in het teken van zelf voetballen, gamen, chillen en entertainment. Bovendien brengen we onze jonge voetbalfans in contact met hun online idolen en de helden van Oranje.Steven Sedee - Manager Sportsponsoring ING Nederland
Contactgegevens
-
Download vCard
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
Download vCard
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability - alexandra.schippers@ing.com
-
Download vCard
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Kopieer link
https://nieuws.ing.nl/nl-NL/188807-ing-inspireert-jongeren-te-bewegen-met-ing-only-football-youtube-kanaal/Gerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
ING Spaaronderzoek 2025: Ondanks groeiende financiële buffers nog zorgen over spaargeld
Nederland spaart flink, zo blijkt uit het jaarlijkse Spaaronderzoek van ING: buffers groeien, maandelijkse inleg stijgt en beleggen wint terrein. Toch maakt de helft zich zorgen over hun financiële...
ING BeleggersBarometer: beleggers worden voorzichtiger over korte termijn ondanks positief beursjaar
Het vertrouwen van Nederlandse particuliere beleggers blijft in november weliswaar stabiel, maar onder de oppervlakte groeit de voorzichtigheid. Beleggers temperen hun verwachtingen voor de korte t...
ING markeert 40 jaar pinnen in Nederland met introductie vernieuwde betaalpas
Deze maand staat ING stil bij een bijzonder moment. Het is namelijk 40 jaar geleden dat pinnen zijn intrede deed in Nederland. In november 1985 verrichtte toenmalig minister van Verkeer en Watersta...
ING lanceert Rond af & Beleg: automatisch beleggen met wisselgeld via de App
ING introduceert vandaag Rond af & Beleg, een van de nieuwe functies in de ING App waarmee klanten automatisch kunnen beleggen met hun wisselgeld. Deze laagdrempelige manier van beleggen is onderde...
ING introduceert meetmethode voor financiële gezondheid
Met de Financieel Gezondheid Indicator meet ING het effect van haar producten op financiële gezondheid, stimuleert producten met een positief effect en deelt inzichten voor maatschappelijke vooruit...