Op de Fandag van het populaire YouTube kanaal kwamen honderden jonge fans bijeen om samen met hun idolen deel te nemen aan toffe activiteiten
ING inspireert jongeren in beweging te komen en te gaan voetballen met vermakelijke en authentieke content op het succesvolle YouTube kanaal ‘ING Only Football’. Vandaag, tijdens de eerste Fandag van het populaire voetbal kanaal in het Olympisch Stadion (te Amsterdam), kwamen er meer dan 700 kinderen bijeen om samen met hun online idolen en voetbalhelden deel te nemen aan allerlei leuke activiteiten.
Om jongeren spelenderwijs in contact te brengen met voetbal is ING medio 2016 gestart met het YouTube-kanaal ‘ING Only Football’. ING biedt met het populaire YouTube-kanaal leuke content aan, bestaande uit de gaafste voetbaltrick en -tips, verrassende video’s omtrent de wedstrijden van het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen en nog veel meer. Het doel van het kanaal is kinderen te inspireren in beweging te komen.
Steven Sedee, Manager Sportsponsoring ING Nederland: “Ons YouTube kanaal ING Only Football is in een korte tijd enorm populair geworden onder jonge voetbalfans. Waar we normaal gesproken kinderen voorzien van de mooiste content, stond de Only Football Fandag in het teken van zelf voetballen, gamen, chillen en entertainment. Bovendien brengen we onze jonge voetbalfans in contact met hun online idolen en de helden van Oranje.”
De ING Only Football Fandag is een doorvertaling van het online kanaal naar een fysiek evenement. Kinderen tussen de acht en veertien jaar oud konden vandaag alles wat er wekelijks te zien is op het ING Only Football kanaal, live beleven op de Fandag. Zo konden de kinderen onder andere de voetbal skillgames spelen tegen Donny van de Beek, kon er gegamed worden tegen Fifalosophy en was het mogelijk om in een pannakooi te voetballen tegen Touzani. Ook waren er een aantal internationals op de Fandag. De Fandag was met meer dan 700 enthousiaste kinderen aanwezig een groot succes.
Ons YouTube kanaal ING Only Football is in een korte tijd enorm populair geworden onder jonge voetbalfans. Waar we normaal gesproken kinderen voorzien van de mooiste content, stond de Only Football Fandag in het teken van zelf voetballen, gamen, chillen en entertainment. Bovendien brengen we onze jonge voetbalfans in contact met hun online idolen en de helden van Oranje.Steven Sedee - Manager Sportsponsoring ING Nederland
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability
ING Nederland fonds - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Kopieer link
https://nieuws.ing.nl/nl-NL/188807-ing-inspireert-jongeren-te-bewegen-met-ing-only-football-youtube-kanaalGerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
Huizenbezitters bepalen liever zelf oplossingen voor maatschappelijke problemen
Hoewel woningbezitters te maken hebben met grote maatschappelijke uitdagingen, zien zij het niet zitten als de overheid zich bemoeit met het oplossen ervan. Van het herstel van funderingsproblemen,...
ING bereikt 6 miljoen Mobiel Bankieren gebruikers
Het aantal gebruikers van ING Mobiel Bankieren groeit nog altijd. Inmiddels heeft ING 6 miljoen klanten die de ING Mobiel Bankieren App gebruiken voor het doen van hun bankzaken. De grootste stijgi...
ING lanceert nieuwe merkcampagne
ING introduceert vandaag een nieuw campagneconcept waarin de bank laat zien hoe klanten de services van ING kunnen gebruiken. En vooral: hoe goed dat voelt voor de klant. De eerste campagne gaat ov...
Terugkeer van Trump roept gemengde gevoelens op bij Nederlandse beleggers
De ING BeleggersBarometer stijgt deze maand 122 punten. Beleggers hebben een positievere kijk op de eigen beleggingsportefeuille en financiële situatie. De terugkeer van Trump roept gemengde gevoel...
Bankhelpdeskfraude met 43% gedaald door Check het Gesprek
ING-klanten verminderen bankfraude met 43% dankzij de Check het Gesprek-functie in de app. Meer dan 10.000 gebruikers per maand.