Op de Fandag van het populaire YouTube kanaal kwamen honderden jonge fans bijeen om samen met hun idolen deel te nemen aan toffe activiteiten
ING inspireert jongeren in beweging te komen en te gaan voetballen met vermakelijke en authentieke content op het succesvolle YouTube kanaal ‘ING Only Football’. Vandaag, tijdens de eerste Fandag van het populaire voetbal kanaal in het Olympisch Stadion (te Amsterdam), kwamen er meer dan 700 kinderen bijeen om samen met hun online idolen en voetbalhelden deel te nemen aan allerlei leuke activiteiten.
Om jongeren spelenderwijs in contact te brengen met voetbal is ING medio 2016 gestart met het YouTube-kanaal ‘ING Only Football’. ING biedt met het populaire YouTube-kanaal leuke content aan, bestaande uit de gaafste voetbaltrick en -tips, verrassende video’s omtrent de wedstrijden van het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen en nog veel meer. Het doel van het kanaal is kinderen te inspireren in beweging te komen.
Steven Sedee, Manager Sportsponsoring ING Nederland: “Ons YouTube kanaal ING Only Football is in een korte tijd enorm populair geworden onder jonge voetbalfans. Waar we normaal gesproken kinderen voorzien van de mooiste content, stond de Only Football Fandag in het teken van zelf voetballen, gamen, chillen en entertainment. Bovendien brengen we onze jonge voetbalfans in contact met hun online idolen en de helden van Oranje.”
De ING Only Football Fandag is een doorvertaling van het online kanaal naar een fysiek evenement. Kinderen tussen de acht en veertien jaar oud konden vandaag alles wat er wekelijks te zien is op het ING Only Football kanaal, live beleven op de Fandag. Zo konden de kinderen onder andere de voetbal skillgames spelen tegen Donny van de Beek, kon er gegamed worden tegen Fifalosophy en was het mogelijk om in een pannakooi te voetballen tegen Touzani. Ook waren er een aantal internationals op de Fandag. De Fandag was met meer dan 700 enthousiaste kinderen aanwezig een groot succes.
Ons YouTube kanaal ING Only Football is in een korte tijd enorm populair geworden onder jonge voetbalfans. Waar we normaal gesproken kinderen voorzien van de mooiste content, stond de Only Football Fandag in het teken van zelf voetballen, gamen, chillen en entertainment. Bovendien brengen we onze jonge voetbalfans in contact met hun online idolen en de helden van Oranje.Steven Sedee - Manager Sportsponsoring ING Nederland
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Kopieer link
https://nieuws.ing.nl/nl-NL/188807-ing-inspireert-jongeren-te-bewegen-met-ing-only-football-youtube-kanaalGerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
ING BeleggersBarometer: beleggersvertrouwen weer positief
De ING BeleggersBarometer stijgt in juni verder naar een score van 107, een verdere toename ten opzichte van de 93 in mei. Beleggers zijn in juni positiever over de waarde van hun eigen beleggingsp...
ING-onderzoek: het gemak van achteraf betalen komt met financiële risico's
Achteraf betalen groeit in Nederland, maar 32% van de gebruikers ervaart betaalproblemen. ING benadrukt het belang van bewustwording en bescherming.
Sparen voor kinderen begint zelfs vóór de geboorte
Uit het ING-onderzoek blijkt dat 85% van de ouders spaart voor hun kind. De meesten openen direct na de geboorte een spaarrekening op naam van het kind. Ouders van heel jonge kinderen (0-7 jaar) sp...
Nederlanders na vijf jaar thuiswerken: andere woonwensen en prioriteiten
Comfort en een thuisgevoel zijn belangrijker geworden. Zo hecht 73% nu meer waarde aan wooncomfort en 61% aan hun woning zelf. Tegelijkertijd voelt voor 24% de woning door het thuiswerken meer als ...
ING lanceert EK-campagne: trotse supporter van Nederlands vrouwenvoetbal
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne “Van dromen naar doelen” – een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.