Op de Fandag van het populaire YouTube kanaal kwamen honderden jonge fans bijeen om samen met hun idolen deel te nemen aan toffe activiteiten
ING inspireert jongeren in beweging te komen en te gaan voetballen met vermakelijke en authentieke content op het succesvolle YouTube kanaal ‘ING Only Football’. Vandaag, tijdens de eerste Fandag van het populaire voetbal kanaal in het Olympisch Stadion (te Amsterdam), kwamen er meer dan 700 kinderen bijeen om samen met hun online idolen en voetbalhelden deel te nemen aan allerlei leuke activiteiten.
Om jongeren spelenderwijs in contact te brengen met voetbal is ING medio 2016 gestart met het YouTube-kanaal ‘ING Only Football’. ING biedt met het populaire YouTube-kanaal leuke content aan, bestaande uit de gaafste voetbaltrick en -tips, verrassende video’s omtrent de wedstrijden van het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen en nog veel meer. Het doel van het kanaal is kinderen te inspireren in beweging te komen.
Steven Sedee, Manager Sportsponsoring ING Nederland: “Ons YouTube kanaal ING Only Football is in een korte tijd enorm populair geworden onder jonge voetbalfans. Waar we normaal gesproken kinderen voorzien van de mooiste content, stond de Only Football Fandag in het teken van zelf voetballen, gamen, chillen en entertainment. Bovendien brengen we onze jonge voetbalfans in contact met hun online idolen en de helden van Oranje.”
De ING Only Football Fandag is een doorvertaling van het online kanaal naar een fysiek evenement. Kinderen tussen de acht en veertien jaar oud konden vandaag alles wat er wekelijks te zien is op het ING Only Football kanaal, live beleven op de Fandag. Zo konden de kinderen onder andere de voetbal skillgames spelen tegen Donny van de Beek, kon er gegamed worden tegen Fifalosophy en was het mogelijk om in een pannakooi te voetballen tegen Touzani. Ook waren er een aantal internationals op de Fandag. De Fandag was met meer dan 700 enthousiaste kinderen aanwezig een groot succes.
Ons YouTube kanaal ING Only Football is in een korte tijd enorm populair geworden onder jonge voetbalfans. Waar we normaal gesproken kinderen voorzien van de mooiste content, stond de Only Football Fandag in het teken van zelf voetballen, gamen, chillen en entertainment. Bovendien brengen we onze jonge voetbalfans in contact met hun online idolen en de helden van Oranje.Steven Sedee - Manager Sportsponsoring ING Nederland
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken/ING Group - harold.reusken@ing.com
- +31 6 5498 4413
-
- Karin van der Pol
-
Consumer Lending
HR
ING Kantoren en Servicepunten
Private Banking & Investment - karin.van.der.pol@ing.com
- +31 6 5495 6163
-
- Robert Gunther
-
ING Research (Economisch Bureau) Zakelijk & Sector Banking
Midcorp & Instellingen
MVO Zakelijk
Real Estate
Wholesale Banking - robert.gunther@ing.com
- +31 6 5025 7879
Gerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
ING BeleggersBarometer: beleggersvertrouwen blijft laag
In juli bleef het beleggersvertrouwen met 69 punten onveranderd laag. Dat blijkt uit de maandelijkse ING BeleggersBarometer. Beleggers zijn onverminderd negatief over de algemene economis...
ING maakt CO2-voetafdruk inzichtelijk voor klanten
Vanaf vandaag kunnen ING-klanten die dat willen in de ING App en op Mijn ING zien wat de CO2-uitstoot is van hun uitgaven. De zogenoemde Voetafdruk Inzicht is een proef onder 350.000 klan...
ING Intermediair Index: Intermediair speelt toenemende rol bij advies duurzaamheid
Duurzaamheid staat definitief op de radar van de hypotheekadviseur. Het onderwerp komt in bijna ieder hypotheekgesprek (84%) ter sprake en wordt vaak door de adviseur aangesneden (66%), z...
ING, NXP en Samsung ontwikkelen nieuwe manier van onderling betalen met mobiele telefoon
ING en NXP Semiconductors hebben een methode ontwikkeld om een betaling te doen door je mobiele telefoon te richten op de telefoon van de ontvanger. De methode genaamd NEAR is in ING Fact...
ING-campagne ‘Niemand buitenspel’ doorbreekt taboe op verborgen armoede
Op 6 juli start het Europees Kampioenschap voetbal voor vrouwen. Als hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal steunt ING de OranjeLeeuwinnen in hun strijd om opnieuw Europees kampioen te ...