ING heeft de Mobiel Bankieren App geschikt gemaakt voor Apple Face ID. Klanten met een iPhone X kunnen inloggen en betalingen bevestigen met gezichtsherkenning. Met deze innovatie wil ING bankieren nog sneller en makkelijker maken voor haar klanten. Bankieren met Face ID is beschikbaar voor klanten met een Apple iPhone X en de nieuwste update van de ING Mobiel Bankieren App.
Face ID werkt alleen als klanten gezichtsherkenning hebben ingesteld op hun iPhone X en in de nieuwste versie van de ING Mobiel Bankieren App. Hiervoor moeten ze eenmalig toestemming geven. Daarna kunnen klanten direct inloggen en betalingen bevestigen met Face ID door de telefoon voor het gezicht te houden.
De mobiele telefoon wordt steeds belangrijker voor het regelen van bankzaken en inmiddels gebruiken ruim 3,1 miljoen klanten regelmatig de ING Mobiel Bankieren App. ING blijft daarom innoveren en past daarbij de nieuwste technologie toe. Hiermee maakt ING mobiel bankieren nog makkelijker voor haar klanten. ING introduceerde eerder al spraak assistent Siri en vingerafdrukherkenning in de Mobiel Bankieren App.
Kijk voor meer informatie op ING.nl.
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability
ING Nederland fonds - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Kopieer link
https://nieuws.ing.nl/nl-NL/189232-ing-maakt-mobiel-bankieren-app-geschikt-voor-face-idGerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
Huizenbezitters bepalen liever zelf oplossingen voor maatschappelijke problemen
Hoewel woningbezitters te maken hebben met grote maatschappelijke uitdagingen, zien zij het niet zitten als de overheid zich bemoeit met het oplossen ervan. Van het herstel van funderingsproblemen,...
ING bereikt 6 miljoen Mobiel Bankieren gebruikers
Het aantal gebruikers van ING Mobiel Bankieren groeit nog altijd. Inmiddels heeft ING 6 miljoen klanten die de ING Mobiel Bankieren App gebruiken voor het doen van hun bankzaken. De grootste stijgi...
ING lanceert nieuwe merkcampagne
ING introduceert vandaag een nieuw campagneconcept waarin de bank laat zien hoe klanten de services van ING kunnen gebruiken. En vooral: hoe goed dat voelt voor de klant. De eerste campagne gaat ov...
Terugkeer van Trump roept gemengde gevoelens op bij Nederlandse beleggers
De ING BeleggersBarometer stijgt deze maand 122 punten. Beleggers hebben een positievere kijk op de eigen beleggingsportefeuille en financiële situatie. De terugkeer van Trump roept gemengde gevoel...
Bankhelpdeskfraude met 43% gedaald door Check het Gesprek
ING-klanten verminderen bankfraude met 43% dankzij de Check het Gesprek-functie in de app. Meer dan 10.000 gebruikers per maand.