De zorgverzekering van CZ is nu ook via ING af te sluiten. Het betreft de CZDirect Basisverzekering met – exclusief voor ING-klanten – extra dekkingen voor fysiotherapie en mondzorg in aanvullende pakketten. De zorgverzekering kan afgesloten worden via de ING Mobiel Bankieren App en Mijn ING en kost €128,30 per maand.
Cornelia Coman, Directeur Verzekeringen en Consumptief Krediet ING Benelux: “In tijden van stijgende kosten is het mooi dat klanten nu ook via ons een aantrekkelijke zorgverzekering kunnen afsluiten, tegen een scherpe prijs, met extra voordeel in de vorm van dekkingen voor fysio en mondzorg. CZ staat voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Ook heel handig: de zorgverzekering verschijnt straks in je persoonlijke overzicht in de ING App en Mijn ING”.
Klanten van ING kunnen vanaf zondag 13 november gebruik maken van de scherpe premie voor de CZDirect Basisverzekering van €128,30 bij een eigen risico van €385 per jaar, en aantrekkelijke aanvullende dekkingen. Aanvragen en overstappen gaat eenvoudig via de ING Mobiel Bankieren App en in Mijn ING. Deze zorgverzekering geeft toegang tot alle Nederlandse ziekenhuizen. Ook kunnen klanten gebruik maken van de extra diensten van CZ, zoals bijvoorbeeld de SkinVision app en FitzMe app.
De CZDirect Basisverzekering wordt volledig door CZ uitgevoerd. ING heeft geen toegang tot de medische gegevens die gerelateerd zijn aan de verzekering. Op deze manier waarborgen we de privacy van klanten.
Voor meer informatie zie: https://www.ing.nl/particulier/verzekeren/czdirect-zorgverzekering
Contactgegevens
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Gerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
Nog altijd ongelijkheid tussen mannen en vrouwen in het voetbal
Vrouwenvoetbal is achtergesteld ten opzichte van mannenvoetbal, vindt meer dan 7 op de 10 Nederlanders (71,5%). Ook stelt 69,3% dat voetballende vrouwen minder kansen krijgen dan voetballende manne...
Nieuwe campagne ING brengt emotie terug in het merk
ING lanceert vandaag een nieuwe campagne die het merk richting geeft voor de komende jaren. Hiermee wil ING de emotionele connectie met het merk verstevigen.
Waarom ING niet per direct stopt met het financieren van de olie- en gassector
FossielVrij roept ING op om per direct te stoppen met het financieren van de olie- en gassector. In dit artikel leg ik graag uit waarom ING dit niet doet. We begrijpen de zorg maar denken dat stopp...
ING maakt voortaan alle betaalpassen van gerecycled plastic
ING kondigt vandaag aan om alle betaalpassen en creditcards te produceren van gerecycled plastic. Ieder jaar geeft ING 3,6 miljoen nieuwe betaalpassen en creditcards uit. In totaal zijn er in Neder...