ING is bij de jaarlijkse Extel-survey, die vandaag wordt gepubliceerd, door professionele beleggers uitgeroepen tot beste Benelux-aandelenhuis voor 2019. ING werd in drie van de vier categorieën nummer 1 en overall no 1 als Leading Brokerage Firm.
In de Extel-survey geven dit jaar 19,600 professionele beleggers en 4,905 buy side firms van over de hele wereld hun oordeel over de dienstverlening van hun aandelenbrokers. De rol van ING als broker is zowel belangrijk voor de internationale professionele beleggers die in Benelux-aandelen beleggen als voor de beursgenoteerde bedrijven zelf, die via door ING georganiseerde meetings contacten kunnen opbouwen met professionele beleggers van over de hele wereld.
Voor meer informatie zie de website van Extel.
- Robert Gunther
-
Wholesale Banking / Corporate Clients
Real Estate, Groot Bedrijf & Instellingen
Economisch Bureau Zakelijk & Sector Banking, MVO Duurzaamheid - robert.gunther@ing.com
- tel:+31 6 5025 7879
Contactgegevens
-
- Harold Reusken
-
Head of Media Relations ING Nederland
Corporate Zaken
Sponsoring - harold.reusken@ing.com
-
- Alexandra Schippers
-
Fraude & Cybersecurity
KYC
Corporate Sustainability - alexandra.schippers@ing.com
-
- Daan Heijbroek
-
Hypotheken
ING Research (Economisch Bureau) Algemeen
Sparen
Pensioenen & Verzekeringen
Privacy - daan.heijbroek@ing.com
Gerelateerde onderwerpen
Gerelateerde berichten
ING BeleggersBarometer: beleggersvertrouwen weer positief
De ING BeleggersBarometer stijgt in juni verder naar een score van 107, een verdere toename ten opzichte van de 93 in mei. Beleggers zijn in juni positiever over de waarde van hun eigen beleggingsp...
ING-onderzoek: het gemak van achteraf betalen komt met financiële risico's
Achteraf betalen groeit in Nederland, maar 32% van de gebruikers ervaart betaalproblemen. ING benadrukt het belang van bewustwording en bescherming.
Sparen voor kinderen begint zelfs vóór de geboorte
Uit het ING-onderzoek blijkt dat 85% van de ouders spaart voor hun kind. De meesten openen direct na de geboorte een spaarrekening op naam van het kind. Ouders van heel jonge kinderen (0-7 jaar) sp...
Nederlanders na vijf jaar thuiswerken: andere woonwensen en prioriteiten
Comfort en een thuisgevoel zijn belangrijker geworden. Zo hecht 73% nu meer waarde aan wooncomfort en 61% aan hun woning zelf. Tegelijkertijd voelt voor 24% de woning door het thuiswerken meer als ...
ING lanceert EK-campagne: trotse supporter van Nederlands vrouwenvoetbal
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne “Van dromen naar doelen” – een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.