Vrouwenvoetbal is achtergesteld ten opzichte van mannenvoetbal, vindt meer dan 7 op de 10 Nederlanders (71,5%). Ook stelt 69,3% dat voetballende vrouwen minder kansen krijgen dan voetballende manne...
ING lanceert vandaag een nieuwe campagne die het merk richting geeft voor de komende jaren. Hiermee wil ING de emotionele connectie met het merk verstevigen.
FossielVrij roept ING op om per direct te stoppen met het financieren van de olie- en gassector. In dit artikel leg ik graag uit waarom ING dit niet doet. We begrijpen de zorg maar denken dat stopp...
ING kondigt vandaag aan om alle betaalpassen en creditcards te produceren van gerecycled plastic. Ieder jaar geeft ING 3,6 miljoen nieuwe betaalpassen en creditcards uit. In totaal zijn er in Neder...
De KNVB en ING hebben vandaag hun samenwerkingsovereenkomst verlengd tot 2028. Daarmee blijft ING ook de komende zes jaar hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal, van de OranjeLeeuwinnen tot de jo...
De belangrijkste strategische prioriteit van grote Nederlandse ondernemingen ligt bij het verbeteren van hun digitale aanbod, onder meer door betere data-analyse en het terugbrengen van kwetsbaarhe...
In de afgelopen maanden zijn klanten van verschillende banken, waaronder ING, slachtoffer geworden van telefonische oplichting door middel van ‘spoofing’. Criminelen doen zich daarbij voor als bank...
Meer dan 220 Nederlandse bedrijven zeggen steun toe om duurzaamheid als fundament mee te nemen in de Covid-19 herstelplannen, zowel op nationaal als Europees niveau. De ondertekenaars van het Green...